Era Zdrowia - Terapie naturalne, alternatywne suplementy, oczyszczanie organizmu
Spirulina - Kup zdrowie dla siebie

Wszystkie czasy w strefie UTC

Autor Wiadomość
 Tytuł: koszta surowej diety
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 9:47 pm 

Rodzaj stosowanej diety: Witarianizm (dieta surowa więcej niż 50%)
Witam,

Mam pytanie odnośnie tego, ile wydajecie miesięcznie na jedzenie będąc na witarianizmie. Osobiście kupuje warzywa i owoce z lokalnych sklepów, raz na 3 miesiące robie zakupy suplementów takich jak maca, pylek pszczeli, proszek z jeczmienia, orzechy (zakup raz w miesiacu za 100zl), miod, maslo kokosowe, enzymy trawienne, karob, oleje... Z tanich i wydajnych rzeczy sa kielki, owoce i warzywa sezonowe. Jestem studentem i większość pieniędzy jakie zarobie, albo jakie dostane od rodziców idzie na jedzenie, to jest jakiś obłęd. Jak wy sobie z tym radzicie? czy po prostu kupując produkty nie patrzycie na cene.

Dodatkowo powiem, że jem duzo bo około 3000kcal/dobe (186cm /82kg, uprawiam też sporty)

pozdrawiam

Offline Zobacz profil Wyślij e-mail  

Tytuł: Re: koszta diety
PostNapisane: Cz wrz 01, 2011 7:34 am 
Site Admin

Rodzaj stosowanej diety: Wegetarianizm
Ile % na surowo ?: 40%
Napewno wszystko zależy od pory roku, lato nam sprzyja :)
Zima - droga

Jak byłem na surówce - a to był czas letni to myśle że starczyło 300zł - 400zł.

Ciekawe ile sie wydaje na diecie "gównojada" :)

Tytuł: Re: koszta surowej diety
PostNapisane: Cz wrz 01, 2011 2:49 pm 

Ile % na surowo ?: 90%
nie liczę ile wydaję, ale mam wrażenie że to czysta oszczędność:

1. Czasu - posiłki przyrządzam błyskawicznie, jak pójdę do sklepu to w mig robię zakupy, a nie łaże i ślinię się na dziale ze słodyczami ;)

2. Energii - nie zużywam gazu i prądu do podgrzewania potraw. Pomijam kwestie enzymów i trawienia :)

3. Pieniędzy - nie łażę po pubach i restauracjach - na mieście jadam baaardzo rzadko.